Verziójelentő
Változtatás időpontja 2023.09.02. 23:00
Beszállítók értékelése új funkciók
+1 oszloppal bővült ami az összesített eredményt mutatja beszállítónként adott időszakban.
Az értékelés során színeket kapnak a beállított értékek
0 szürke
N/A Nincs
1 piros
Nem megfelelő Nem megfelelő, nem teljesítette a követelmények/elvárásokat
2 sárga
Részben teljesítette Részben teljesítette a követelmények / elvárásokat
3 zöld
Megfelelő, teljesítette a követelményeket / elvárásokat
1 es és 2 es érték megadása esetén PDCA intézkedés indítható.
A frissítést követően lehetőségünk lesz kommentet rögzíteni az egyes értékekhez, amely aztán buborékhelpben meg is jelenik.
2 új riporttal bővül a rendszer, amelyek összesítve, illetve beszállítónként mutatja az értékeket. Az összesítetthez chart is tartozik.
Riport lekérdezési időszak
A riportoknál új kényelmi funkció került a rendszerbe, melynek segítségével a dátumszűréssel rendelkező lekérdezéseknél alapból kiválasztható néhány előre definiált intervallum.
Új funkció
Hasonlóan működik, mint a beszállítók értékelése, a külső partnereknél a szolgáltatókat veszi figyelembe az értékelésnél. Az értékelési lehetőségek ugyanúgy 1 től 3 ig, mint beszállítóknál. A színezése, komment, pdca létrehozás itt is ugyanúgy működik. Az értkelési szempontokat itt is egy külön létrehozott konfigurációs felületen lehet beállítani. Fontos! Az új funkció működéséhez először meg kell adni az értékelési szempontokat
Vevői elégedettség form át lett dolgozva
• A kiválasztás legördülők helyett sokkal egyszerűbb, csúszkás lett
• A mezők csoportosítva vannak
Egyéb fejlesztések és javítások
✔ Új dropdown típusok a beszállítói típusoknál
✔ Vevői elégedettség statisztika chartja nem működött javítva
✔ KPI év default beállítása (Új KPI létrehozása esetén automatikusan kitöltődik az aktuális évet veszi figyelembe a rendszer)
✔ PDCA létrehozás/csatolás egységesítve lett (Kockázatok, Változások listája, Vevői reklamációk / Visszajelzések stb)