VISSZA

Verziójelentő

COS System - 2.2.2.0
Változtatás időpontja 2025.10.20.

Megújultak a COS riportok

Megújítottuk a COS rendszer riportfelületét, amely mostantól áttekinthetőbb megjelenést és továbbfejlesztett funkciókat kínál. A módosítások célja, hogy a riportok használata egyszerűbb, gyorsabb és hatékonyabb legyen és ezzel támogassuk az Önök mindennapi munkáját.

A riportok továbbra is a „Listák” menüpont alatt érhetők el a COS rendszerben.

A legfontosabb változások röviden:

• Megújult, letisztult megjelenés és strukturáltabb elrendezés

• A funkciók egy része átdolgozásra került a könnyebb kezelhetőség érdekében

• Jobban átlátható adatszűrés

Egy példa a változások közül: A PDCA riportok esetében a rendszer mostantól nem a határidőt, hanem a „PDCA kezdés dátumát” veszi alapul.

Továbbfejlesztett funkció – Vevői reklamációk/visszajelzések

Amennyiben a Vevői reklamációk/visszajelzések felületről hozunk létre PDCA-t, a rendszer mostantól automatikusan átemeli a rögzített reklamáció számát és a felelőst a létrejövő PDCA-ba.

Egyéb fejlesztések és javítások

A KPI nyomtatás ismét megfelelően működik.

Rendszerbiztonsági terv

A generált dokumentum fedlapja kiegészült a Vállalat vezetője mezővel, amelyet a rendszer automatikusan kitölt a Céges adatok felületen (Főoldal) megadott információ alapján.

Projektek

Az esetenként helytelenül lefordított projekt típus megjelenítése javítva.

Projekt nyomonkövetés

A projekt elemeire történő navigálás során a felületen mostantól megjelenik az aktuálisan szerkesztett projekt neve.

Egyéb, a stabilitást és megbízhatóságot támogató fejlesztések.