Verziójelentő
Változtatás időpontja 2025.10.20.
Megújultak a COS riportok
Megújítottuk a COS rendszer riportfelületét, amely mostantól áttekinthetőbb megjelenést és továbbfejlesztett funkciókat kínál. A módosítások célja, hogy a riportok használata egyszerűbb, gyorsabb és hatékonyabb legyen és ezzel támogassuk az Önök mindennapi munkáját.
A riportok továbbra is a „Listák” menüpont alatt érhetők el a COS rendszerben.
A legfontosabb változások röviden:
• Megújult, letisztult megjelenés és strukturáltabb elrendezés
• A funkciók egy része átdolgozásra került a könnyebb kezelhetőség érdekében
• Jobban átlátható adatszűrés
Egy példa a változások közül: A PDCA riportok esetében a rendszer mostantól nem a határidőt, hanem a „PDCA kezdés dátumát” veszi alapul.
Továbbfejlesztett funkció – Vevői reklamációk/visszajelzések
Amennyiben a Vevői reklamációk/visszajelzések felületről hozunk létre PDCA-t, a rendszer mostantól automatikusan átemeli a rögzített reklamáció számát és a felelőst a létrejövő PDCA-ba.
Egyéb fejlesztések és javítások
A KPI nyomtatás ismét megfelelően működik.
Rendszerbiztonsági terv
A generált dokumentum fedlapja kiegészült a Vállalat vezetője mezővel, amelyet a rendszer automatikusan kitölt a Céges adatok felületen (Főoldal) megadott információ alapján.
Projektek
Az esetenként helytelenül lefordított projekt típus megjelenítése javítva.
Projekt nyomonkövetés
A projekt elemeire történő navigálás során a felületen mostantól megjelenik az aktuálisan szerkesztett projekt neve.
Egyéb, a stabilitást és megbízhatóságot támogató fejlesztések.