Verziójelentő
Változtatás időpontja 2025.12.03.
Megújult bejelentkezési képernyő
A bejelentkezési felület átdolgozásra került, és mostantól rövid áttekintést jelenít meg arról, hogy mi a rendszer célja, valamint melyek a legfontosabb funkciói.
Vagyonleltár – Elem fontosság besorolás
A vagyonleltár új „Kritikusság” mezővel bővült. Ebben az oszlopban adható meg az egyes vagyonelemek fontossági besorolása: Alap, Fontos vagy Kritikus.
Az értékek egy legördülő listából választhatók ki, és alapértelmezetten az „Alap” besorolás kerül beállításra.
Új riport - Kompetencia felhasználónként
Elkészült egy új riport, amely lehetővé teszi a folyamat-kompetenciák lekérdezését felhasználói szinten. Ezáltal a rendszeren belül részletesen megtekinthető, hogy egyes felhasználók milyen kompetenciákkal rendelkeznek az adott folyamatokhoz kapcsolódóan.
Vevői reklamációk - PDCA generálás
A vevői reklamációkból már közvetlenül indítható PDCA generálás. A jobb tájékozódás érdekében a következő adatok kerülnek automatikusan át a létrejövő PDCA-ba:
• Felelős: a reklamációnál megadott felelős személy. A PDCA generálása során a rendszer automatikusan e-mailben értesíti a felelőst.
• Eltérés típusa: Vevői reklamációk + a reklamációk száma (ha megadásra került).
• Probléma/Esemény/Kockázat: Reklamáció (Vevő neve) formátumban kerül át.
Minőségcélok - PDCA generálás
A vevői reklamációkhoz hasonlóan a Minőségcélok felület is kiegészült PDCA-generálási funkcióval. A rendszer a PDCA létrehozásakor az alábbi adatokat adja át automatikusan:
• Eltérés típusa: Minőségcél (előre definiált értékként).
• Probléma/Esemény/Kockázat: A Minőségcél mező tartalma kerül át ebbe a mezőbe.
• Akció: A minőségcélhoz rögzített feladat kerül a PDCA megfelelő mezőjébe.
Külső partnerek
A Külső partnerek funkció több ponton frissítésre került.
Oszlopnevek és mezők átalakítása:
• A Kapcsolat oszlop neve E-mail lett. Amennyiben itt már alapvetően e-mail cím szerepelt, a meglévő adatok változatlanul átkerültek ide.
• A Kapcsolattartási vonal kikerült.
• Az Elérhetőség oszlop neve Egyéb elérhetőség lett.
• A Titoktartási nyilatkozat file oszlop neve Dokumentumok lett.
Kapcsolattartói adatok új struktúrát kaptak:
• Kapcsolattartó neve – kötelező mező.
• Kapcsolattartó email címe – opcionális, de megadás esetén e-mail formátum ellenőrzés történik.
• Kapcsolattartó telefon – opcionális.
• Egyéb kapcsolattartási adatok – hosszú szöveges mező, csak szerkesztéskor (edit módban) látható, illetve buborék súgóban jelenik meg.
Nincs adatvesztés:
• Minden, ami egyértelműen e-mail címként azonosítható volt, átkerült az Email mezőbe.
• Minden egyéb korábbi kapcsolattartási információ összefűzésre került az Egyéb kapcsolattartási adatok mezőbe, így minden korábbi ügyféladat továbbra is elérhető és látható marad.
KPI diagrammok (Chartok) funkcionalitásának bővítése
A KPI chart modul új funkciókkal bővült az adatelemzés támogatása érdekében:
• Előző éves adatokkal való összehasonlítás: A diagramok immár egy kattintással megjelenítik az előző év teljesítményét az adott időszakra, így az aktuális eredmények könnyen összevethetők a tavalyi értékekkel.
• Előző évi átlag teljesítmény megjelenítése: Szintén egy kattintással bekapcsolható az előző év átlagos teljesítménye, külön rétegként.
• Rugalmas megjelenítési opciók: Az előző évi teljesítmény, az előző évi átlag és a tendenciajelző vonalak külön-külön ki- és bekapcsolhatók a felhasználói felületen.
A KPI részletek nézetben is megtekinthetők a diagramok két módon az eredeti, képszerű megjelenítés felugró képként, valamint az adott KPI alatt beágyazott nézetben. (Ezekben a nézetekben az alapvető információk jelennek meg.)
Egyéb fejlesztések és javítások
Folyamatmátrix alapértelmezett megjelenítés.
Alkalmazhatósági nyilatkozat
NIS2 - EIR másolás működésének továbbfejlesztése.
Vezetőségi átvizsgálás adattartalmának bővítése.