VISSZA

Verziójelentő

COS System - 2.2.3.0
Változtatás időpontja 2025.12.03.

Megújult bejelentkezési képernyő

A bejelentkezési felület átdolgozásra került, és mostantól rövid áttekintést jelenít meg arról, hogy mi a rendszer célja, valamint melyek a legfontosabb funkciói.

Vagyonleltár – Elem fontosság besorolás

A vagyonleltár új „Kritikusság” mezővel bővült. Ebben az oszlopban adható meg az egyes vagyonelemek fontossági besorolása: Alap, Fontos vagy Kritikus.

Az értékek egy legördülő listából választhatók ki, és alapértelmezetten az „Alap” besorolás kerül beállításra.

Új riport - Kompetencia felhasználónként

Elkészült egy új riport, amely lehetővé teszi a folyamat-kompetenciák lekérdezését felhasználói szinten. Ezáltal a rendszeren belül részletesen megtekinthető, hogy egyes felhasználók milyen kompetenciákkal rendelkeznek az adott folyamatokhoz kapcsolódóan.

Vevői reklamációk - PDCA generálás

A vevői reklamációkból már közvetlenül indítható PDCA generálás. A jobb tájékozódás érdekében a következő adatok kerülnek automatikusan át a létrejövő PDCA-ba:

• Felelős: a reklamációnál megadott felelős személy. A PDCA generálása során a rendszer automatikusan e-mailben értesíti a felelőst.

• Eltérés típusa: Vevői reklamációk + a reklamációk száma (ha megadásra került).

• Probléma/Esemény/Kockázat: Reklamáció (Vevő neve) formátumban kerül át.

Minőségcélok - PDCA generálás

A vevői reklamációkhoz hasonlóan a Minőségcélok felület is kiegészült PDCA-generálási funkcióval. A rendszer a PDCA létrehozásakor az alábbi adatokat adja át automatikusan:

• Eltérés típusa: Minőségcél (előre definiált értékként).

• Probléma/Esemény/Kockázat: A Minőségcél mező tartalma kerül át ebbe a mezőbe.

• Akció: A minőségcélhoz rögzített feladat kerül a PDCA megfelelő mezőjébe.

Külső partnerek

A Külső partnerek funkció több ponton frissítésre került.

Oszlopnevek és mezők átalakítása:

• A Kapcsolat oszlop neve E-mail lett. Amennyiben itt már alapvetően e-mail cím szerepelt, a meglévő adatok változatlanul átkerültek ide.

• A Kapcsolattartási vonal kikerült.

• Az Elérhetőség oszlop neve Egyéb elérhetőség lett.

• A Titoktartási nyilatkozat file oszlop neve Dokumentumok lett.

Kapcsolattartói adatok új struktúrát kaptak:

• Kapcsolattartó neve – kötelező mező.

• Kapcsolattartó email címe – opcionális, de megadás esetén e-mail formátum ellenőrzés történik.

• Kapcsolattartó telefon – opcionális.

• Egyéb kapcsolattartási adatok – hosszú szöveges mező, csak szerkesztéskor (edit módban) látható, illetve buborék súgóban jelenik meg.

Nincs adatvesztés:

• Minden, ami egyértelműen e-mail címként azonosítható volt, átkerült az Email mezőbe.

• Minden egyéb korábbi kapcsolattartási információ összefűzésre került az Egyéb kapcsolattartási adatok mezőbe, így minden korábbi ügyféladat továbbra is elérhető és látható marad.

KPI diagrammok (Chartok) funkcionalitásának bővítése

A KPI chart modul új funkciókkal bővült az adatelemzés támogatása érdekében:

• Előző éves adatokkal való összehasonlítás: A diagramok immár egy kattintással megjelenítik az előző év teljesítményét az adott időszakra, így az aktuális eredmények könnyen összevethetők a tavalyi értékekkel.

• Előző évi átlag teljesítmény megjelenítése: Szintén egy kattintással bekapcsolható az előző év átlagos teljesítménye, külön rétegként.

• Rugalmas megjelenítési opciók: Az előző évi teljesítmény, az előző évi átlag és a tendenciajelző vonalak külön-külön ki- és bekapcsolhatók a felhasználói felületen.

A KPI részletek nézetben is megtekinthetők a diagramok két módon az eredeti, képszerű megjelenítés felugró képként, valamint az adott KPI alatt beágyazott nézetben. (Ezekben a nézetekben az alapvető információk jelennek meg.)

Egyéb fejlesztések és javítások

Folyamatmátrix alapértelmezett megjelenítés.

Alkalmazhatósági nyilatkozat

NIS2 - EIR másolás működésének továbbfejlesztése.

Vezetőségi átvizsgálás adattartalmának bővítése.